پاپریکا ساییده هر کیلو

70,000 تومان 280,000 تومان

ادویه پاپریکا به عنوان یکی از سه ادویه پرطرفدار در آشپزی به حساب می‌آید. این ادویه پرطرفدار در کشورهای مختلف بسته به ذائقه افراد از نوع شیرین یا ملایم تا تند آن استفاده می‌شود. اما معمولا از این ادویه به دلیل رنگ و طعمی (رنگ قرمز و طعم دودی) که دارد در غذاها مصرف می‌شود. خواص ادویه پاپریکا:

  • یکی از خواص پاپریکا خاصیت ضد پیری است و به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها از جمله بتاکاروتن است که باعث حفاظت پوست از چین و چروک می‌شود. حتی از بروز لک‌های پوستی که به دلیل افزایش سن است جلوگیری کرده و چهره را روشن و شفاف می‌سازد.
  • بسیاری از افراد از پاپریکا در ماسک صورت استفاده می‌کنند. بدین صورت که مقداری از پاپریکا را با عسل مخلوط کرده و به روی پوست صورت می‌گذارند و پس از   چند دقیقه با آب ولرم می‌شویند. این ماسک باعث درخشان شدن پوست صورت شده، لکه‌های پوستی، جوش یر سیاه و چروک پوست را درمان می‌کند.
  •  پاپریکا به دلیل داشتن ویتامین B6 در حفظ رنگدانه‌های مو و رشد مو تاثیر زیادی دارد. افراد می‌توانند با افزودن پاپریکا به حنا رنگ آن را به قرمز مایل به مسی تبدیل کرده و از خواص آن بهره‌ ببرند.
  • استفاده از پاپریکا برای جلوگیری از بیماری قلبی و عروقی و سلامت قلب بسیار مفید است. مصرف این ادویه کم خونی را درمان می نماید. پاپریکا سرشار از ویتامین E ، C ، آهن، پتاسیم، منیزیم و فسفر است که باعث سلامت قلب و عروق شده و به تصفیه خون کمک می‌کند.

وزن دلخواه خود را از کادر زیر انتخاب کنید

شناسه محصول: نامعلوم دسته: